پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2644
-
الف
+

دانشجویان، همکار افتخاری جشنواره تئاتر فجر می‌شوند

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امسال یک اتفاق خوب تئاتری را نیز رقم زده و آن دعوت از علاقه‌مندان دانشجو برای دریافت مسئولیت‌هایی در این جشنواره است.

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر امسال یک اتفاق خوب تئاتری را نیز رقم زده و آن دعوت از علاقه‌مندان دانشجو برای دریافت مسئولیت‌هایی در این جشنواره است.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از خبرگزاری فارس، با نزدیک شدن به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر یک اتفاق خوب از سوی دبیرخانه سی و هفتمین دوره جشنواره افتاده و آن هم این است که فراخوانی برای مشارکت دانشجویان برای برگزاری بهتر جشنواره منتشر شده است.

این همکاری می‌تواند در بخش‌های راهنمایان فرهنگی و هنری، تشریفات، هماهنگی اجراهای محیطی، امور ستادی و اجرایی باشد.

علاقه‌مندان برای این همکاری باید با هنر نمایش و هنرمندان تئاتر کشور آشنا باشند و همچنین برخورد اجتماعی و مناسب با بیان شیوا داشته باشند. از دیگر شروط این همکاری، سکونت در تهران و آشنایی نسبی با زبان انگلیسی و فراغت کامل در روزهای برگزاری جشنواره است.

چنین اتفاقی می‌تواند برای جوانان علاقه‌مند به تئاتر و کسانی که در این دوره مشغله خاصی ندارند، یک رخداد مثبت و خوب باشد.

دانشجویان با مراجعه به سایت جشنواره تئاتر فجر با تکمیل فرم ثبت نام می‌توانند تا تاریخ پانزدهم بهمن ماه آمادگی خود را برای دریافت این مسئولیت‌ها اعلام کنند.

گزینش نهایی برای انتخاب متقاضیان از سوی دبیرخانه صورت می‌گیرد و زمان هماری نیز از ۲۰ بهمن تا ۴ اسفند از صبح تا پایان اجراهای نمایشی است.

جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند ماه برگزار می‌شود.

ه خ/ س م

نظر شما
ارسال نظر